Kapkodva és átgondolatlanul bevezetett intézkedés az első ajtós felszállási rend kiterjesztése
Csak szakszerűen érdemes hozzányúlni a budapesti közösségi közlekedés komplex rendszeréhez.
Csak szakszerűen érdemes hozzányúlni a budapesti közösségi közlekedés komplex rendszeréhez.
Az nem derült ki, hogy konkrétan kinek a fejéből pattant ki az ötlet. De már visszavonták.
A főpolgármester a Fővárosi Közgyűlés ülésén elismerte, hogy hibáztak a járatritkítások kommunikációja kapcsán.
Minden jel szerint pusztán szemfényvesztés volt, amit Budapest vezetése a végül visszavont új menetrend kapcsán előadott.
A főpolgármester szerint a járatritkítás jó szakmai javaslat volt, csak „nem a kampányban kell megcsinálni”.
„Karácsony Gergely már azt sem tudja, hol van, vagy eltévedt a saját hazugságaiban?” – teszi fel a kérdést a Fidesz budapesti szervezete.
Ez a Karácsony ennyire hülye, vagy ekkora gazember?
Walter Katalin, a BKK vezérigazgatója levágandó pulykákhoz hasonlította a budapesti utasokat.
Olyan érvelést hozott össze a BKK-vezér a járatritkítások kapcsán, hogy azt még az SZDSZ-es exminiszter, Kóka János is megirigyelné.
Ha kell, majd egy hónap múlva az adatok birtokában megint módosítanak a menetrenden.
Az egykori közlekedési államtitkár szerint a zéróemissziós elektromos közlekedési módok is megkapták a magukét.
A főpolgármester nem tudott magyarázatot adni arra, hogy miért ritkította a BKK a legforgalmasabb útvonalakon a járatokat.
Korábbi önmagával és az általa kinevezett cégvezetővel is ellentmondásba keveredett a főpolgármester.
„Szomorúan azt kell mondjam, hogy egy jó közlekedési szakembert veszített Budapest, és kapott helyette egy középszerű politikust” – reagált Vitézy Dávidra a főpolgármester.
A BKK a tények ellenére megpróbálja megmagyarázni, hogy mindössze észrevehetetlen menetrendi változásokról van szó.
Brutális képek a Thököly útról, embertelen zsúfoltság, Demszkynél is nagyobb rombolás – ez jellemzi a ritkított BKV teljesítményét Vitézy szerint.